Paweł Sala
25 maja 2021
Rainforest Challenge jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie imprez terenowych 4×4, w której co roku uczestniczą załogi z ponad 30 krajów świata. RFC zasłynął w Malezji, gdzie otrzymał wiele nagród, w tym za najbardziej spektakularne wydarzenie w turystyce sportowej. Co roku w sezonie monsunowym, zawodnicy przez 10 dni wystawiają swoje umiejętności na próbę.
Pod koniec kwietnia odbyła się pierwsza polska edycja organizowana przy współpracy z twórcami RFC Malezja. Podczas rajdu trzeba wykazać się profesjonalizmem, wytrzymałością, wykonywać precyzyjne ruchy, a także korzystać z wysokiej jakości i niezawodnych narzędzi – taka też jest marka NEO TOOLS.
„Bardzo się cieszymy, że mogliśmy nie tylko jako uczestnicy, ale także jako sponsorzy wesprzeć rajd o najwyższej randze i legendzie. Umożliwiając wszystkim uczestnikom dostęp do najwyższej klasy narzędzi, chcieliśmy promować działania fair play, by każdy miał takie same szanse. Było to z pewnością ważne wydarzenie dla całego środowiska off road. Jesteśmy pełni podziwu dla organizatorów za wysyłek i ryzyko, jakie podjęli. Mam nadzieję, że za rok będziemy mogli także być częścią tego sukcesu”– mówi Przemysław Szafrański, Szef NEO GARAGE
„Bardzo się cieszymy, że mogliśmy nie tylko jako uczestnicy, ale także jako sponsorzy wesprzeć rajd o najwyższej randze i legendzie. Umożliwiając wszystkim uczestnikom dostęp do najwyższej klasy narzędzi, chcieliśmy promować działania fair play, by każdy miał takie same szanse. Było to z pewnością ważne wydarzenie dla całego środowiska off road. Jesteśmy pełni podziwu dla organizatorów za wysyłek i ryzyko, jakie podjęli. Mam nadzieję, że za rok będziemy mogli także być częścią tego sukcesu”
W wyzwaniu wzięły udział najlepsze załogi z Polski. Marka NEO GARAGE i NEO TOOLS wystartowały pod jednym sztandarem z dwoma załogami. Pierwszą reprezentował radziecki Gazik pod szyldem NEO GARAGE, drugą amerykański Jeep pod szyldem NEO TOOLS.
„Samochody, motoryzacja – to nasza pasja i nie mogło nas tam zabraknąć. Wystartowaliśmy w dwie drużyny, ale oczywiście wspieraliśmy się na każdym odcinku rajdu. Podstawowy cel, czyli dotarcie załóg na metę, został osiągnięty. Przejechaliśmy te odcinki specjalne, które mogliśmy. Rozważnie zrezygnowaliśmy z tych odcinków, które by nas pochłonęły. Nie było łatwo, ale była to niezwykła przyjemność i przygoda, na świetnie przygotowanym terenie” – mówi Przemysław SzafrańskI, Szef NEO GARAGE
„Samochody, motoryzacja – to nasza pasja i nie mogło nas tam zabraknąć. Wystartowaliśmy w dwie drużyny, ale oczywiście wspieraliśmy się na każdym odcinku rajdu. Podstawowy cel, czyli dotarcie załóg na metę, został osiągnięty. Przejechaliśmy te odcinki specjalne, które mogliśmy. Rozważnie zrezygnowaliśmy z tych odcinków, które by nas pochłonęły. Nie było łatwo, ale była to niezwykła przyjemność i przygoda, na świetnie przygotowanym terenie”
NEO TOOLS od lat wspiera OFF-Road w Polsce zarówno jako sponsor (NEO TOOLS Trophy Bliżyn, Cobra Lajtowy Puchar 4×4 od 2019 r.), ale także aktywnie uczestniczą w wydarzeniach, takich jak: Cobra Lajtowy, Women’s Challenge 4×4, czy Baja Poland.